Ideální místo pro velkou svatbu, oslavu či konferenci musí nabídnout víc, než jen vhodné prostory

Čeká vás váš velký den a vy hledáte prostory, kde tu slávu uspořádat? Čím více služeb dostanete spolu s prostorem, tím méně starostí vám zůstane na bedrech. Vybírejte proto pečlivě, a nebojte se mít velké nároky. Konec konců, vy jste tím, kdo pak zaplatí účet – tak za své peníze žádejte patřičné služby.

Prostor není vše, základ jsou služby

Žádná pořádná oslava, včetně svatby či plesu, se neobejde bez honosných prostor. Ty však nejsou vše. Aby celá akce proběhla bez zádrhelů, je potřeba zajistit množství detailů, které jsou pro jednoho příliš. V ideálním případě proto pro podobné akce hledejte konferenční sál, jehož provozovatel se postará o vše potřebné. Naplánovat je potřeba všechno, počínaje dostatečnou kapacitou parkoviště, přes zajištění ubytování, cateringu, ozvučení prostor, programu, ale také výpočetní techniku, promítací plátno a další detaily, které pomohou doladit akci k dokonalosti.

Kde takové prostory hledat?

V obecních kulturních domech těžko. Dobře vybavené prostory s kvalitním servisem jsou spíš doménou měst. Zejména v těch větších je má k dispozici každý lepší hotel. Letná v Praze se jedním z nich může také pochlubit, ovšem jeho kapacity jsou často plné. Zásluhu na tom má právě skvělá lokalita a také fakt, že, jako většina dalších hotelů, má své konferenční sály rozdělené podle velikosti. Souběžně tak dokáže poskytnout zázemí hned několika akcím.

Ceny pronájmu konferenčních prostor

Cena za pronájem dobře vybavených prostor s veškerým zázemím a servisem je silně závislá na lokalitě. Nejdražší jsou v Praze, kde se ceny za menší sály pro zhruba 16 až 20 osob pohybují kolem 6 tisíc korun. Za ty větší zaplatíte klidně i násobně víc, za ty největší třeba 35 tisíc korun.

Rada na závěr: Vaši akci plánujte v dostatečném předstihu!