Reklamní kalendáře 2018 udělají radost každému

S blížícím se koncem roku firmy přemýšlí nad vhodnými vánočními dárky pro své zaměstnance i klienty. Stálicí jsou reklamní kalendáře, které lze vyrobit na míru v různých velikostech a motivech. Jaké možnosti jsou k dispozici?

Kalendář je i v dnešní technicky založené době velmi užitečným reklamním dárkem. Na rozdíl od digitálních alternativ je totiž stále na očích, plní nejenom informační, ale také dekorativní funkci. Často je pomyslnou nástěnkou, na které firma prezentuje výsledky své práce za uplynulý rok.

Stolní kalendáře 2018

Pravděpodobně nejčastěji poptávanou variantou jsou stolní reklamní kalendáře 2018 různé velikosti a motivu. Jejich výhodou je především rozšířenost, naleznou uplatnění v prakticky každé domácnosti a stále i v mnohých pracovnách. Díky menšímu rozměru pro potisk jsou rovněž zpravidla oproti nástěnným variantám levnější na výrobu.

Pro některé společnosti však může být nevýhodou velký počet stran. Kalendáře zpravidla obsahují 54 obrázků, tedy 53 týdnů a jeden úvodní obrázek. Mnoho firem neví, kde by takové množství materiálů sehnala. Řešením je volba z již předpřipravených kalendářů, na jejichž spodní část se pouze natiskne logo společnosti či vzkaz. Náklady na takové řešení jsou minimální.

Nástěnné kalendáře 2018

Ve společnostech, jež se zabývají výrobou, jsou nástěnné kalendáře skutečnou výkladní skříní, kterou firmy rády darují svým zákazníkům či obchodním partnerům. U atraktivních obrázků jako jsou například automobily, se dokonce mohou stát zajímavým prodejním artiklem.

Diáře 2018

Kapesní forma kalendářů je stále velmi atraktivní jako pohotový zápisník pro důležité poznámky. Firmy nejčastěji darují diáře svým zaměstnancům či obchodním partnerům právě z toho důvodu, aby tito lidé měli diář vždy po ruce a mohli do něj cokoli rychle zapsat. Reklamní kalendáře 2018 jsou velmi atraktivním zbožím, na které firmy nedají dopustit.