Tipy a triky k vytvoření efektivní PPC kampaně

Efektivní PPC kampaně vám pomůže získat tisíce klientů a zvýšit váš obrat o stovky procent. Jenže jak správně sestavit a optimalizovat takovou kampaň. Co nesmíte při sestavení vynechat a jaké jsou nejlepší obecné rády pro její vytvoření.

Jaké jsou možnosti

ppc-management-agencyZaložení PPC reklamy je možné u dvou vyhledávačů: Google Adwords a Seznam Sklik. První jmenovaný nabízí možnost PPC kampaní, které cílí na celý svět a mohou být vedeny v mnoha jazycích. Systém Sklik je česká služba, která se zaměřuje pouze na Českou republiku. Zacílení je tedy menší, než u konkurenční služby Adwords.

Oba systémy však nabízí kvalitní funkce a služby, které umožňují sledování statistik a upravovat reklamy v rámci trendu a potřeb zacílení. Sestavení kampaně je jednoduché a intuitivní. Průvodce vás provede tvorbou první PPC kampaně krok za krokem, takže jednoduchou kampaň dokáže vytvořit i absolutní začátečník.

Osvědčené rady pro tvorbu PPC kampaně

Pro tvorbu kampaně je možné využívat obecné rady, které zajistí poměrně slušnou úspěšnost. Veškeré počínání je však nutné dlouhodobě analyzovat a upravovat, aby bylo možné získat co největší úspěch z PPC kampaně. Níže máme pro vás pár osvědčených rad.

Dostatek klíčových slov a slovních spojení je základ

Kvalitní klíčová slova a slovní spojení jsou základem pro úspěšnou kampaň. Ideálně mají zhruba tři až čtyři slova, jsou specifická, popisují danou službu a jsou i v slangovém výrazu nebo obsahují překlepy a gramatické chyby. Zkrátka se musíte ponořit do mysli zákazníka a odhadovat, pod jakým klíčovým slovem nebo frází by hledal váš produkt. Nebojte se otevřít mysl fantazii.

Přehledná URL adresa s hodnotnými informacemi

URL adresa musí být jasná a srozumitelná. Ideálně obsahuje samotný název produktu či služby. Proto je vhodné před spuštěním kampaně optimalizovat web, což povede k lepším konverzím.

PPC kampaně vyžadují pozornost po celou dobu

PPC kampaně není službou, kterou jednou nastavíte a máte hotovo. Během spuštění je nutné s ní neustále pracovat. Upravovat, optimalizovat a vyhodnocovat. Díky tomu získáte přehled o účinnosti klíčových slov a cenu za proklik.