Na co se SEO konzultanti musí v roce 2017 připravit?

Oborů, v nichž jde v současné době podnikat, je hned několik. V poslední době se stává jedním z nejvíce populárních oborů hlavně internet, kde se dá toho dělat tolik! Mnoho lidí programuje, jiní se rozhodnou weby tvořit, jiní spadnou do oblasti SEO.

Pokud jste i vy SEO odborníkem či SEO specialistou, máte na starosti optimalizaci webu pro vyhledávače. Mnohdy dokonce weby sami tvoříte, jindy to necháváte na někom jiném. Je ale nutné poznamenat, že pokud pracujete v tomto oboru, měli byste mít všeobecný rozhled. Stejně jako novináři potřebují mí aktuální rozhled o současném dění a musí zpozorovat takřka všechno, co se stane, SEO konzultanti si musí dávat pozor na to, co se v jejich oboru šustne. Některé inovace a novinky se jim totiž mohou do práce promítnout dosti výrazně, jiné samozřejmě mohou být naprosto nepodstatné.

Na to, co se aktuálně děje v SEO oblasti se stačí podívat jednou za měsíc, kdy jsou shromážděny na mnoha stránkách ty nejhlavnější a nejdůležitější SEO novinky, které by měl každý SEO konzultant vědět. V poslední době se ale točí hlavně kolem dvou věcí, u nichž se už vloni vědělo, že budou hlavními důležitostmi letošního roku. O co se jedná?

1) Hlasové vyhledávání

Už vloni se vědělo, že hlasové vyhledávání udělá během letošního roku trochu paseku. Google nyní spouští už mnohé aktualizace, které se mají na hlasové vyhledávání připravit nebo které už hlasové vyhledávání obsahují. Například Google Marketing Next – v červnu se přineslo konkrétně jedenáct novinek, z nichž jedna spočívá v nakupování právě přes hlasové vyhledávání v našich mobilních telefonech. Nakupování tak už nemůže být jednodušší.

2) Mobilní index

Už od loňského roku se mluví o mobilním indexu, ale ten zatím stále nebyl spuštěn, i když už dávno spuštěn měl být. Prý se ho však dočkáme do konce tohoto roku, kdy bude spouštěn postupně.