Nirvana – Luxusní jachta snů za 6 miliard

Luxusní vilu má téměř každý úspěšný člověk, luxusní vozidlo také, stejně tak jako luxusní přítelkyni, ale luxusní jachtu už jen tak někdo nemá. Jachty jsou atributem úspěchu, každý úspěšný muž je má. Využívá ji jako nádhernou formu relaxu a zároveň jako kompenzaci svých úspěchů. Jachta, kterou představíme, není určena pro ledajaké podnikatele, jedná se totiž o investici 300 milionů dolarů.

Vlastnit luxusní jachtu za miliardy je stejný pocit jako vlastnit úspěšný fotbalový tým. Ostatně nejeden miliardář vlastní obojí. Jedná se o zážitek, který se nedá vyjádřit slovy. Bohužel si tento zážitek vychutnají jen ti “vyvolení“ šťastlivci, kteří se nebojí realizovat své sny ve velkém.

Jachtu, zvanou “Nirvana“, navrhl Sam Sorgiovanni a byla postavena společností Oceano. Jedná se o 39. největší jachtu na světě. Každý centimetr, jejího obrovského těla, je luxusní. Vyrobena byla v roce 2012 a její délka je 290 stop. Díky silnému motoru může tento kolos brázdit moře rychlostí až 22 mil za hodinu.

phoca_thumb_l_nirvana_mys2012

Nirvana vyhrála mezinárodní prestižní ocenění “Best Exterior Design & Styling“, tedy za nejlepší interiérový styl a design. Mezi šílené vybavení jachty patří pokoj s plazi, palubní bazén s vířivkami, fitness centrum, vnitřní výtah a platforma pro přistání vrtulníku.

Požadovaní cena za Nirvanu je 230 milionů eur, tedy zhruba 300 milionů dolarů.

Každý podnikatel někde začínal a většina z nich začínala od nuly. Přijde vám myšlenka jachty pouze jako sen? Naši západní sousedé to jako sen nepovažují, mnoho z nich má svoji jachtu. Nemusí to být superluxusní a přepychová jachta za pohádkové sumy, ale obyčejná pěkná jachta, za kterou zaplatí “pouze“ několik milionů a mohou se oddávat bezstarostných plaveb na moři.
pic8
Při cestování do přímořských destinací si lze všimnout stovek jachet na každém metru pobřeží, každá ta jachta někomu patří a každý z nich spokojeně usíná. Není divu, že bohatí a slavní nosí fotku své jachty v peněžence hned vedle fotky manželky, která se těsní mezi fotkou mercedesu a luxusní vily u Azurového pobřeží.

Zajímavé ovšem je, že většina lidí nosí fotku vysněné věci u sebe ještě dříve, než ji vlastní. Že je to směšné? Nikoliv, každý pohled na fotku vysněného snu nás pomalu přibližuje k tomu, abychom se k vysněnému cíli co nejrychleji dostali. Málokdo se odváží si dát fotku Nirvany do peněženky, ale každý cíl něco stojí.