12 chyb, kterých se podnikatelé dopouští na sociálních sítích

Jste na Facebooku? Pravděpodobně ano. Jste na Twitteru? Možná už ne. A na Google+? Nevíte? Z průzkumu odborníků se udělal přehled, ze kterého vám rádi sdělíme jakých největších chyb se dopouští podnikatelé na sociálních sítích.

Možná se nyní sami sebe v duchu ptáte, co má společného podnikání a sociální sítě? Pokud nevíte nebo alespoň netušíte, tak jste pravděpodobně neúspěšní. Nebo nevnímáte sociální struktury jako vhodný prostor pro komunikaci se světem.Building-a-Social-Network

Stále častěji se ukazuje, že samotná propagace na sociálních sítích patří mezi ty nejúčinnější. Hitem propagace bylo doposud především SEO a PPC ve vyhledávačích. Ano je pravda, že první místa ve vyhledávačích jsou jasnou převahou, ale průzkumy ukazují, že firmy, které spoléhají pouze na propagaci na sociálních sítích, dosahují stejných, někdy i lepších výsledků.

 

Je tomu proto, že většina lidí tráví většinu času na Facebooku nebo jiných sítích. Je to pro ně relax, pohoda a zábava. Pokud něco nabízíte kdekoliv jinde (ve vyhledávačích, na transparentech atd.), tak to uživatelé vnímají jako vnucenou reklamu a doslova se stanou uzavřenými pro jakýkoliv vnější popud ke koupení čehokoliv. Teprve po zapnutí sociálních sítí se tyto zábrany rozváží a uživatel je schopen vše přijímat a to dokonce i reklamy. Je to zkrátka přátelský svět, kde se nic neodmítá a to je důvodem úspěchu.

Sociální sítě

Jak jste na tom vy se sociálními sítěmi? Má vaše firma už účty ny všech sítích? Pokud ne, tak věřte, že opak by vám mohl být nesmírně prospěšný. V případě, že už na sciálních sítích jste, nebo se na ně připravujete vstoupit, tak si přečtěte následujících 12 chyb, kterých byste se neměli v žádném případě dopouštět.